Gázszagot érez?

Telefonos ügyintézés

Ingyenesen hívható önkiszolgáló ügyfélszolgálat, ügyintéző kapcsolási lehetőséggel

+36 80 180-380

 

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi idősávokban érhető el: 

  •  Hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8:00 órától - 14:00 óráig
  •  Szerda: 8:00 órától - 20:00 óráig

Ügyintézéséhez telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi lehetőségek közül választhat:
 

  1. Panaszügyintézés
     
    1. Mérővel, méréssel, leolvasással kapcsolatos
    2. Ki- és visszakapcsolással kapcsolatos
    3. Igénybejelentéssel, szerződéskötéssel kapcsolatos
    4. Árszabással, számlázással kapcsolatos
       
  2. Információszolgáltatás
     
    1. Készülékadatokról, mérőleolvasásról
    2. Számlaegyeztetésről, egyenleginformációról
    3. Elosztóhálózat-használati szerződésről
       
  3. Műszaki ügyintézés
     
    1. Gázigény bejelentés: Felvilágosítást kaphat gázigény bejelentésének lehetősége és módja felől.
    2. Műszaki munkák, ki- és visszakapcsolás
    3. Mérőhelyi munkák időpont-egyeztetése
       
  4. Védendő fogyasztó: Tájékozódhat a védendő fogyasztóként történő nyilvántartásba vételről.
     
  5. Időpontfoglalás személyes ügyfélszolgálati irodába: Ügyfeleink személyes ügyintézésének megkönnyítése érdekében előzetes időpontfoglalást biztosítunk valamennyi ügyfélszolgálati irodánkba. A foglalást elvégezheti online ügyfélszolgálatunkon is!
     
  6. Üzemzavar elhárítás