• kezdőlap
  • kapcsolat
  • dokumentumok
  • MET Csoport
vészhelyzet esetén hívja diszpécser szolgálatunkat: +36 80 300-300
Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyfélszolgálat

Ingyenesen hívható önkiszolgáló ügyfélszolgálat, ügyintéző kapcsolási lehetőséggel

+36 80 180-380

Ügyfélszolgálat nyitva tartása:

  • Hétfő, kedd, csütörtök: 8:00 órától - 14:00 óráig
  • Szerda: 8:00 órától - 20:00 óráig
  • Péntek: 8:00 órától - 14:00 óráig

Telefonkészüléke nyomógombjai segítségével az alábbi funkciókat érheti el önkiszolgáló telefonos ügyfélszolgálatunkon:

  1. Panaszügyintézés
    1. Mérő, mérés, leolvasás
    2. Ki- és visszakapcsolással kapcsolatos
    3. Igénybejelentéssel, szerződéskötéssel kapcsolatos
    4. Árszabással, számlázással kapcsolatos
  2. Információszolgáltatás
    1. Készülékadatokkal, mérőleolvasással kapsolatos információ
    2. Számlaegyeztetés, egyenleginformáció
    3. Elosztóhálózat-használati szerződésről
  3. Műszaki ügyintézés
    1. Gázigény bejelentés (Felvilágosítást kaphat gázigény bejelentésének lehetősége és módja felől.)
    2. Műszaki munkák, ki- és visszakapcsolás
    3. Mérőhelyi munkák időpont-egyeztetése
  4. Védendő fogyasztó (Tájékozódhat a védendő fogyasztóként történő nyilvántartásba vételről.)
  5. Időpontfoglalás személyes ügyfélszolgálati irodába (Ügyfeleink személyes ügyintézésének megkönnyítéséhez előzetes időpontfoglalást biztosítunk valamennyi ügyfélszolgálati irodánkba. A foglalást elvégezheti online ügyfélszolgálatunkon is!)
  6. Üzemzavar elhárítás
    1. Mérőhelyi munkára egyeztetett időpont lemondása