Bejelentkezés

Miután bejelentkezett valamennyi oldalon elérhetővé válnak a fiókjához társított adatok és funkciók.

E-mail cím
Jelszó

Még nem regisztrált?

Fogyasztóink kényelmesen intézhetik ügyiket online ügyfélszolgálatunkon.

Regisztráció

Még nem ügyfelünk?

Regisztráljon érdeklődő felhasználóként és iratkozzon fel hírlevelünkre!

Érdeklődő regisztráció

Elfelejtette jelszavát?

Ha már regisztrált, kérhet új jelszót, ha megadja e-mail címét.

Új jelszó kérése
  • App
  • kapcsolat
  • oldaltérkép
  • dokumentumok
  • English
  • A
  • A
  • A
Ügyfélszolgálat

Szolnoki ügyfélszolgálat

Szolnok, Thököly út 79.
Napok Nyitva tartás Bankkártyás befizetés
Hétfő 8:00-14:00 13:50-ig
Kedd 8:00-14:00 13:50-ig
Szerda 8:00-20:00 19:50-ig
Csütörtök 8:00-14:00 13:50-ig
Péntek 8:00-14:00 13:50-ig
  Intézze ügyeit elektronikusan! Használja online szolgáltatásainkat!
  Telefonáljon ügyintézőnknek Call Center számunk. 06-40-333-338
  Előzetes időpontfoglalás Időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba
  További elérhetőségeink Levelezési és e-mail címek, irodák

Tájékoztatás az ügyintézés menetéről

A 100 m³/h teljesítmény alatt vételező lakossági és nem lakossági gázfogyasztók, valamint e kategóriába sorolható leendő gázfogyasztók részére az ügyfélszolgálati irodáinkban az alábbi jellegű ügyintézésekre van lehetőség:

  • Gázigény bejelentés fogadása
  • Szerződéskötésre - megszűntetésre, szerződésmódosításra illetve ügyfélcserére vonatkozó igények fogadása
  • Részletfizetési kérelmek fogadása
  • Ügyfél általi leolvasás kezelése
  • Reklamáció fogadás -kezelés
  • Ügyfél kérésére történő ki- és visszakapcsolási igény kezelése
  • Tartós ideig nem vételező fogyasztói igények kezelése
  • Szabálytalan vételezésre vonatkozó bejelentés fogadása
  • Számlamásolat és csekk készítése a fogyasztó kérésére

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy társaságunk 2013. augusztus 2-t követően ügyfélszolgálati irodáin már nem biztosítja a számlák készpénzben történő kiegyenlítésének a lehetőségét.

Természetesen ügyfeleink több ügyintézői pultnál is ki tudják egyenlíteni számlájukat bankkártyás fizetéssel, illetve lehetőség van személyre szólóan kiállított készpénz átutalási megbízás (csekk) igénylésére is. Célunk a készpénz kímélő megoldások terjedésének elősegítése, valamint az ügyfélszolgálati irodákban az ügyfélszolgálati ügyintézői feladatok előtérbe helyezése.

     

Eszközök

súgó


Ügyfelünk, vagy ügyfelünk szeretne lenni? Tájékozódásért tekintse meg lakossági ügyfelek, vagy az üzleti ügyfelek oldalunkat!
RSS
Iratkozzon fel hírcsatornánkra!
kapcsolat
Ugrás az ügyfélszolgálat oldalra.

Call Center számunk:
+36 40 333-338

Ügyfélszolgálati irodát keres? Tekintse meg ügyfélszolgálati irodák oldalunkat!
ügyintézés
Gyorslinkek:

Mérőállás diktálása tovább»

Időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba tovább»
Naptár
H K Sz Cs P Szo V

Zöld jelzés

Hírek